Статията за “Спиди” роди вълна от нови оплаквания
Събота, 04 Ноември 2017 16:17
Статията на “24 часа” “Куриерът на “Спиди” нито звъни два пъти, нито идва навреме”, която за часове набра рекорден брой четения в сайта, породи вълна от нови оплаквания, коментари и оценки в сайта на вестника и във фейсбук.
Имаше и подозрения, че това е “поръчкова статия”, инициирана от конкурент на “Спиди”. В редакцията на “24 часа” са имената на читателите и техните истории, които провокираха интереса към тази тема. Готови сме да публикуваме и други мнения.
Evgenia Hristova: От личния си опит потвърждавам, че всичко описано в статията е 100% вярно. На 25.10. стоях арестувана цял ден - от 9 до 17 ч ?!? да ги чакам за документи. Нито се обадиха, нито се извиниха, нито поеха ангажимент да ми я доставят в определен ден в по-кратък интервал. Обезщетение така и не получих. Похарчих един цял ден, пари за куриер и нерви. От рекламационния им отдел след около 6 обаждания в 19 ч ми заявиха, че няма да ми доставят пратката. Арогантни и нагли. Обадих се да анулират документите и ми ги издадоха отново. Взех си ги лично. Моля КЗП да влезе в тази фирма, защото се подиграват с хората.
Angela Beneva: Абсолютно вярно е! И в службата работя с тях и лични доставки съм имала. До миналата година бяха добри и не съм имала проблем с тях. Но от началото на тази направо ми късат нервите и гледам да ги избягвам. Това, дето ти казват кога ще дойдат и не идват, е вярно. Когато дойдат, се обаждат отвън и ти казват да слезеш (?!). Колко пъти съм обяснявала, какво значи “до врата” на клиента. Ако не си вдигнеш телефона, не ти носят пратката. Защо? Може да съм в тоалетната! В службата 2 пъти ни пращат фактури на наше име, без да сме пращали нищо! И с арогантен тон ти обясняват какво си пратил и кога. Вдигнаха си тарифите и обслужването западна. Но не са само те така. В последно време и “Рапидо” взеха да се излагат. Засега “Еконт” са най любезни и точни.
omir22 03.11.2017 10:42:41: Тази пролет си поръчах яке от интернет търговец, от когото получавам пратки от няколко години. Имам регистрация в сайта - град, адрес, телефон. Та за въпросната пратка - “Спиди” ми я изпратиха на същия адрес, но в друг град. От “Спиди” настояваха да платя доставката от сгрешения адрес до моя адрес. Аз отказах. Грешката се оказа на Спиди, не на изпращача. След месец получих пратката и платих, колкото трябва да платя. Изпращача вече не работи със “Спиди”. Нова е. Никой не ми е платил - просто споделям опит. Сега научавам, че “Спиди” са купени от французи. Явно и затова са влошили толкова качеството на предоставената услуга.
Joseph Todorov Al Sarawan: Аз имам абсолютно същия опит със “Спиди” ...... звънях на куриера една седмица всеки ден и всеки ден го чаках и не ми идваше пратката. Накрая го накарах да я остави в техен офис да си я взема лично.
mimev 03.11.2017 09:45:46: Потрошиха ми пратка за 200 лв., след което ми се изхилиха в лицето.
gogodif 03.11.2017 00:52:16: Проблемът е,че “Спиди” като работодател е изключително некоректен. Гледа на служителите си само като касички за пари. Абсолютна лъжа е,че няма проблем със служителите. Хората масово напускат и нови не искат да идват. Аз работя в “Спиди” и работя двойни смени, просто защото няма кой. Повече от месец и половина вече търсят служители и не могат да намерят. Разбира се, аз и други мои колеги си търсим друга работа.
stubborn 02.11.2017 22:55:57: “Еконт” нямат куриерски услуги до Брюксел, а “Спиди” имат. Вярно, не е за 5 дни, както казват, а реално за 9, но пристигат. Говоря за плик с документи формат А4. /24chasa.bg
Имаше и подозрения, че това е “поръчкова статия”, инициирана от конкурент на “Спиди”. В редакцията на “24 часа” са имената на читателите и техните истории, които провокираха интереса към тази тема. Готови сме да публикуваме и други мнения.
Evgenia Hristova: От личния си опит потвърждавам, че всичко описано в статията е 100% вярно. На 25.10. стоях арестувана цял ден - от 9 до 17 ч ?!? да ги чакам за документи. Нито се обадиха, нито се извиниха, нито поеха ангажимент да ми я доставят в определен ден в по-кратък интервал. Обезщетение така и не получих. Похарчих един цял ден, пари за куриер и нерви. От рекламационния им отдел след около 6 обаждания в 19 ч ми заявиха, че няма да ми доставят пратката. Арогантни и нагли. Обадих се да анулират документите и ми ги издадоха отново. Взех си ги лично. Моля КЗП да влезе в тази фирма, защото се подиграват с хората.
Angela Beneva: Абсолютно вярно е! И в службата работя с тях и лични доставки съм имала. До миналата година бяха добри и не съм имала проблем с тях. Но от началото на тази направо ми късат нервите и гледам да ги избягвам. Това, дето ти казват кога ще дойдат и не идват, е вярно. Когато дойдат, се обаждат отвън и ти казват да слезеш (?!). Колко пъти съм обяснявала, какво значи “до врата” на клиента. Ако не си вдигнеш телефона, не ти носят пратката. Защо? Може да съм в тоалетната! В службата 2 пъти ни пращат фактури на наше име, без да сме пращали нищо! И с арогантен тон ти обясняват какво си пратил и кога. Вдигнаха си тарифите и обслужването западна. Но не са само те така. В последно време и “Рапидо” взеха да се излагат. Засега “Еконт” са най любезни и точни.
omir22 03.11.2017 10:42:41: Тази пролет си поръчах яке от интернет търговец, от когото получавам пратки от няколко години. Имам регистрация в сайта - град, адрес, телефон. Та за въпросната пратка - “Спиди” ми я изпратиха на същия адрес, но в друг град. От “Спиди” настояваха да платя доставката от сгрешения адрес до моя адрес. Аз отказах. Грешката се оказа на Спиди, не на изпращача. След месец получих пратката и платих, колкото трябва да платя. Изпращача вече не работи със “Спиди”. Нова е. Никой не ми е платил - просто споделям опит. Сега научавам, че “Спиди” са купени от французи. Явно и затова са влошили толкова качеството на предоставената услуга.
Joseph Todorov Al Sarawan: Аз имам абсолютно същия опит със “Спиди” ...... звънях на куриера една седмица всеки ден и всеки ден го чаках и не ми идваше пратката. Накрая го накарах да я остави в техен офис да си я взема лично.
mimev 03.11.2017 09:45:46: Потрошиха ми пратка за 200 лв., след което ми се изхилиха в лицето.
gogodif 03.11.2017 00:52:16: Проблемът е,че “Спиди” като работодател е изключително некоректен. Гледа на служителите си само като касички за пари. Абсолютна лъжа е,че няма проблем със служителите. Хората масово напускат и нови не искат да идват. Аз работя в “Спиди” и работя двойни смени, просто защото няма кой. Повече от месец и половина вече търсят служители и не могат да намерят. Разбира се, аз и други мои колеги си търсим друга работа.
stubborn 02.11.2017 22:55:57: “Еконт” нямат куриерски услуги до Брюксел, а “Спиди” имат. Вярно, не е за 5 дни, както казват, а реално за 9, но пристигат. Говоря за плик с документи формат А4. /24chasa.bg